Chcete vedieť viac? Pozrite si video:

Komu je poistenie určené?

Poistenie SOS PARTNER je určené majiteľom osobných a úžitkových vozidiel do 3,5 t vrátane, ak vek vozidla pri vstupe do poistenia je 0 až 12 rokov a auto je používané na bežné účely použitia.

Aké je územné krytie poistenia SOS partner?

  • Asistenčná služba automaticky posiela záchranné zložky k nehodám, ktoré sa stali na území Slovenskej a Českej republiky.
  • Asistenčná služba zabezpečí servisnú pomoc v krajinách, kde je platné dojednané poistenie, a tiež v krajinách Albánsko, Srbsko, Čierna Hora, Island, Macedónsko, Rumunsko a v krajinách mimo geografického územia Európy, kde sú však štandardy asistenčnej služby (príjazdové lehoty, intervenčné prostriedky) zaistené v nadväznosti na možné obmedzenia rozvinutosti infraštruktúry a na podmienky platné a účinné v danej krajine.

Ako uzatvoriť poistenie auta SOS partner?

Poistenie SOS PARTNER uzatvoríte osobne v pobočkách Generali:

  • v balíku s povinným zmluvným poistením a s havarijným poistením AUTOMAX,
  • alebo samostatne s havarijným poistením AUTOMAX.

Aké super zľavy pre vás máme?

Pripravili sme pre vás výnimočné zľavy.

Vstupná zľava
  • 5 % na havarijné poistenie;
  • 10 % na povinné zmluvné poistenie.
Vyjazdená zľava na nasledujúce poistné obdobie

Pri výročí sa vstupné zľavy menia v závislosti od vyjazdených bodov. Podľa štýlu jazdy si možno vyjazdiť zľavu na poistnom na nasledujúce poistné obdobie:

  • od 0 až do 10 % na havarijné poistenie,
  • od 0 až do 20 % na povinné zmluvné poistenie.
Zľava bez ohľadu na vek vodiča
  • výhodnejšia cena aj pre mladých vodičov.

Čo dokáže SOS Partner?

SOS PARTNER je revolučné poistenie auta, ktoré sa stane vaším ochrancom na cestách.

V prípade dopravnej nehody môže zachrániť aj život

V prípade vážnej nehody automaticky posiela pomoc. Asistenčná služba je na dopravnú nehodu upozornená automaticky, ak je sila nárazu minimálne 2,5 G. Vtedy sa bezprostredne skontaktuje s posádkou vozidla s cieľom zistiť zdravotný stav posádky a mieru poškodenia auta.

  • Ak zo strany posádky nedôjde k žiadnej reakcii, operátor bezodkladne posiela na miesto nehody záchranné zložky;*
  • Ak sa asistenčnej službe podarí spojiť sa s posádkou auta, posiela na základe zistených skutočností na miesto nehody záchranné zložky* alebo potrebnú servisnú pomoc.

* Záchranné zložky (záchranná zdravotná služba a zložky Hasičského a záchranného zboru) sa prostredníctvom asistenčných služieb posielajú automaticky len k nehodám, ktoré sa stali na území SR a ČR.

V prípade menej závažnej nehody vás jednoduchým stlačením tlačidla priamo na zariadení na čelnom skle spojí s operátorom, ktorý na základe popisu situácie posiela záchranné zložky alebo servisnú pomoc.

Pri nepojazdnosti vozidla zabezpečí potrebnú servisnú pomoc

V prípade núdze stlačením jedného tlačidla na zariadení zabezpečí napríklad dočerpanie paliva, výmenu pneumatiky, odtiahnutie vozidla, náhradnú dopravu a iné služby. Asistenčná služba prednostne reaguje na všetky podnety prichádzajúce z namontovaného zariadenia. Do pár minút sa cez mikrofón skontaktuje s posádkou auta a po vzájomnej dohode posiela na miesto poruchy potrebnú pomoc.

Cez portál „Kvalitný vodič“ vyhodnotí štýl jazdy a odmení vodičov, ktorí jazdia zodpovedne

Prehľadnou formou monitoruje kvalitu trasy, najazdené kilometre, typy ciest, ako aj priemerný čas strávený na ceste, čím sa dá vyjazdiť zľava na poistnom na nasledujúce poistné obdobie.

Mobilná aplikácia „Generali – SOS PARTNER“ obsahuje moderné funkcionality

Umožňuje vyhodnocovať spôsob jazdy a údaje o jednotlivých jazdách. Navyše ponúka ďalšie funkcie, ako napr. nájdenie zaparkovaného vozidla či zasielanie notifikácie pri opustení vymedzenej zóny – geofence.

Čo je portál „kvalitný vodič”?

Portál umožňuje získať prehľad o štýle a úrovni vašej jazdy. Navyše bezpečná a zodpovedná jazda je odmenená.

  • Portál prehľadnou a detailnou formou monitoruje a vyhodnocuje kvalitu jazdy (obozretnosť, mieru rizika, pozornosť), najazdené kilometre, typy ciest, ako aj priemerný čas strávený na cestách;
  • ak klient dokáže svojou jazdou, že je zodpovedný vodič, môže si každý rok vyjazdiť atraktívnu zľavu na poistnom na nasledujúce poistné obdobie;
  • prihlasovacie údaje do portálu sa zasielajú na klientom zadanú e-mailovú adresu a aj formou SMS na zadané mobilné číslo (uvádzané pri dojednávaní poistnej zmluvy) hneď po aktivácii zariadenia.

Aké máme asistenčné služby?

Naše asistenčné služby sú k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni na Slovensku aj v zahraničí.

  • Asistencia KLASIK – základný rozsah asistenčných služieb v prípade nehody alebo poruchy dostanete od nás ZADARMO.
  • Asistencia PREMIUM – rozšírený rozsah asistenčných služieb s vyššími limitmi pri akejkoľvek nepojazdnosti auta vám dáme za výhodnú cenu.

Zobraziť najčastejšie otázky a odpovede

Načítavanie