Svoje otázky, pochvaly či prípadné sťažnosti k poistným zmluvám, poistným udalostiam, platbám, preplatkom či ďalším službám Generali nám odošlite prostredníctvom nášho formulára, ktorý nájdete TU. Nezabudnite, prosím, vybrať príslušný typ otázky.
Základné informácie k vybavovaniu vašich podnetov
- Podnet môžete podať ktorýmkoľvek z uvedených spôsobov: osobne na pobočke, listom, e-mailom, prostredníctvom webového formulára alebo telefonicky.
- Nezabudnite uviesť svoje meno, číslo poistnej zmluvy alebo udalosti a čo najpresnejšie popísať, s čím Vám môžeme pomôcť.
- V prípade, že o to požiadate, doručenie Vašej sťažnosti písomne potvrdíme.
- Ak Váš podnet neobsahuje požadované doklady či iné náležitosti nevyhnutné pre jeho vybavenie, o tejto skutočnosti Vás budeme informovať.
- Váš podnet prešetríme najneskôr do 30 dní od jeho doručenia. Ak si vybavenie podnetu vyžiada dlhšiu dobu, budeme Vás o predĺžení lehoty informovať.
- V prípade opakovanej sťažnosti v tej istej veci najskôr prekontrolujeme správnosť vybavenia predchádzajúcej sťažnosti.