Leto 2009

Operátori kontaktného centra poisťovne Generali Slovensko sa popri bežných hláseniach škôd od klientov stretávajú aj s určitými neštandardnými formuláciami pri nahlasovaní vzniknutých poistných udalostí.

Z tých vtipnejších hlásení poistných udalostí na kontaktné centrum poisťovne Generali Slovensko, sme pre Vás zopár vybrali:

Jano a Tomáš účastníkmi kolízie?
So snahou presne zistiť a zapísať číslo ŠPZ sa operátorka pri telefonáte s klientom, ktorý chcel nahlásiť menšiu dopravnú nehodu, pýtala štýlom: „Je Vaša poznávacia značka BA xxx Jano Tomáš?“ Klient sa na chvíľu zamyslel a zjavne „sústredene“ odpovedal: „Áno, myslím, že aj oni dvaja tam boli.“

Na vine televízny program
Klientka nahlásila do poisťovne úraz hlavy, ktorého príčinou mal byť bežiaci program v televízii. V hlásení uviedla: „Pri sledovaní televízneho programu som sa natoľko rozrušila, že ani neviem ako som sa ocitla na zemi. Prebrala ma až silná bolesť hlavy, ktorú som si pri páde rozbila“.

PING kód
Operátor: Dobrý deň, Meno Priezvisko, ako Vám môžem pomôcť?
volajúci: Chcem sa informovať, či už ste mi poslali PING, Jozef Ignác.
Operátor: Zrejme myslíte PIN? Prepáčte, viete do akej spoločnosti voláte?
volajúci: Veď u Vás, nie?
Operátor: Voláte do poisťovne Generali Slovensko.
volajúci: Aha, tak prepáčte …
Operátor: Nič sa nedeje, dopočutia.

Jeden zo Záhoria… – “navlas“ rovnaký
Prvotné hlásenie klienta pochádzajúceho z obce na Záhorí znelo: „Jel som z Malacek do Malých Levárek. A jak som jel pri krajnici, tak se mi to šmyklo a vjel som do príkopu“.

Po doplňujúcich otázkach operátorky poisťovne Generali Slovensko bol nakoniec urobený nasledovný záznam: „Počas jazdy medzi mestom Malacky a obcou Malé Leváre som narazil do nahromadenej kopy kovu stojacej na krajnici cesty, od nich sa moje auto odrazilo do betónových panelov a následne som s ním zišiel rovno do riečky popri miestnej komunikácii. Vyťahovať ma odtiaľ museli hasiči“.

Návrat na tlačové správy
Načítavanie